مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اردیبهشت 1401 ساعت 08:322022-05-18اقتصادي

پیگیری یک سوژه| یک کارخانه بستنی در کردستان به زودی احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خبرگزاری فارس دی ماه سال گذشته به درخواست سرمایه گذار یک کارخانه بستنی به مشکلات این واحد تولیدی ورود کرد و در قالب گزارشی با عنوان روایتی از چالش های کارآفرینی در کردستان/ماجرای مثنوی 70 من تعطیلی یک کارخانه بزرگ در سنندج صدای این تولیدکننده را با هدف به چرخش درآوردن دوباره چرخ های تولید این واحد تولیدی به گوش مسوولان رساند.

جلسات متعدد بعد از درج این گزارش با حضور استاندار کردستان و سایر متولیان برای بازکردن گره های کوری که سال هاست در مسیر این واحد تولیدی افتاده برگزار شد و طی این جلسات مسائل و چالش های فرا روی این واحد کالبدشکافی شد.

این کارخانه بستنی یکی از واحدهای تولیدی بزرگ و در عین حال با اشتغالزایی بالا بود که متاسفانه تنها بخاطر عدم پرداخت چند میلیارد تومان سرمایه در گردش تعطیل شده و حدود 150 خانوار را به آمار بیکاران کردستان اضافه کرد.

سیدکمال حسینی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان در جلسه بررسی مسائل و پیگیری مشکلات طرح گاوداری شیری صنعتی یک شرکت در کردستان اظهار کرد: این طرح در قالب یک زنجیره ارزش شامل گاوداری شیری یک هزارراسی و واحد تولید بستنی احداث شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری یک سوژه| یک کارخانه بستنی در کردستان به زودی احیا می شود

پیگیری یک سوژه| یک کارخانه بستنی در کردستان به زودی احیا می شود